viernes, 28 de mayo de 2010

"FASINPAT" en IMAGenACCION

Domingo 30 “FASINPAT” en el cine-forum IMAGenACCION a las 6:00 de la tarde.
Otra selmana más reclamamos equí la vuestra atención a esta iniciativa contra el aillamientu que mos impon la Industria del Ociu y l’Entretenimientu al través de la esperiencia individual co los medios de “comunicación”, entellos el cine. Tamos dendequí enfotaos en frañer la separtación ente la xente que promueve esi modu de enfrentá’l fechu cultural y en procurar la esperiencia comunera y comunista de falar y facer en comuña pa sacar d’ello daqué que valga pa les necesidaes del común. Llamámoste perende a poner de la tu parte, ximielgando la galvana dominguera, pa char abaxu l’acomodu de l’individualismu burgués que ye un de los meyores aliaos col que cuenta l’inmovilismu social que esparde la cultura capitalista. Pa esti domingu 30 a les seis na cai Ricardo Montes 37 en Ciudá Narqanco (Uvieu) la última proyeición del ciclu Lluches Obreres sedrá el documental “Fasinpat” sobre la esperiencia d’autoxestión de los trabayaores de una fábrica arxentina de cerámica, la antigua Zanon, que depués de fundase y caltenese decuando con suvenciones públiques decide piesllar desentendiéndose del destin de la xente que tenía emplegao.
Seguir Leyendo...
MAYO Ciclo LUCHAS OBRERAS Dmgo. 30 FASINPAT (Fábrica sin patrón)

El dueño de Zanón, un italiano que comenzó a hacer negocios durante la última dictadura militar argentina y los continuó durante todos los gobiernos democráticos, dejó sin trabajo a más de la mitad de sus empleados con el argumento de siempre: la crisis del país. En octubre de 2001, los obreros de Zanón tomaron la decisión de continuar produciendo sin patrón. Los resultados económicos fueron exitosos, con aumento de la facturación y decreación de nuevos puestos de trabajo, y los alcances políticos, más fructíferos de lo que pueda pensarse.
Incalcaterra registra -por petición de los propios obreros- en un documental que dura 68 minutos, la organización de los trabajadores dentro de la fábrica y la evolución de la disputa legal fuera de ella. El equipo estuvo compuesto por un asistente, un ingeniero de sonido y un editor que preeditaba las secuencias filmadas durante el día. Este dispositivo ligero permitía tener una visión de la construcción de la película, día a día, y rápidamente reaccionar para encontrar soluciones relacionadas con la narración.

No hay comentarios:

Publicar un comentario